Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
    Не му се връзвай на свинчо той винаги става с дупето нагоре...
    Бер - много хора реваха от Бер преди известно време ти си знаеш.
    Бер определено е по добър от вернет. Но е по скъп с 20 кинта, май нещо такова беше.
    Стига сте го ръчкали с тоя темодатчик, та термодатчик. Да сменя термостата и да види как е хавата.
    Ако не се лъжа диагностика би хванала неработещ датчик, така ми се струва поне.

    Comment


    • #17
      Търтея го беше написал много точно:"...стрелката трябва да е като нарисувана на 88 градуса" - цитирам по памет и е съвършено прав. Впротивен случай термостата е за смяна.

      Смених моя с Бер. В началото за около 2000км беше така. Сега температурата при променливо натоварване на двигателя се променя между 70 и 92 градуса.
      Следващия ще е Вернет да видим кво ша излезе.
      Last edited by ksf; d.m.y г., 14:29.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

      Comment


      • #18
        Моя го смених преди месец и ми поискаха 58 лв защото колегата пазарува доста части от този магазин и му правят около 10-15 % отстъпка .За моята 156 1.9 джт 1999 г излизат 2 модела термостати като моя е датчик за температурата .Аз като се интересувах за термостата първо те питат дали е с датчик но ги продават отделно термостата и датчика .Сега като смених термостата спря да ми светва и червената лампа с дюзичката.А относно температурата която датчика отчита много зависи от пътя обороти на коя предавка си околна температура .Ако тръгнеш да качваш некой баир на 2-3 предавка естествено е че температурата на водата ще иде до 90 градуса но като спускаш по нанадолнище не ми се върва да държи повече от 60-70 градуса.Не съм сигурен но алфите държат по ниска температура .Имам и ситроен хм който си държи 90 постояно а като го напъна щото въобще не вървят отива до 110 .Много съм се чудел защо е такава температурата и всеки казва че това е нормално и дори в сервиз на ситроен ми го казват същото.
        Last edited by коков; d.m.y г., 13:17.

        Comment


        • #19
          Да кажа нещо от личен опит без претенции на голям специалист:
          1. Да,термостатите са с 1 и с 2 датчика.Моя е с 1 датчик.Предварително трябва да си се ориентирал какъв е твоя след един поглед под капака.
          2. Много хора"изпищяха" от Бер.Оказва се ,че Верне е по-добрия /не само по-евтин, няма и 50лв без отстъпка ! /Имах време и обиколих доста магазини в София и Верне се движеше м/у 50-70лв.Най-евтин беше в Боро Ауто.Датчика винаги го продават отделно.Смени си първо термостата и виж отваря ли последователно двата кръга като едновременно следиш и показанията на таблото. Датчика можеш да го смениш и без демонтаж на термостата,ако се окаже че само показанията са грешни.
          3. Температурата след загряване трябва постоянно да е около 80-90 /търтея ще каже по-точните показания/ независимо от спускане или качване на баир/е,ако е 5км баир ще има отклонения/ Но температури 110 или 60-70 градуса не са полезни за двигателя.
          Е,това е.Дано съм бил полезен на колегата.
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #20
            Да не отварям нова тема....
            В града при температура около 30-32 градуса, с включен климатик, нормално ли е колата да ми загрява до 110 градуса?(чертичката след 90)?
            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

            ВАЗ 21079 1990 г.

            Comment


            • #21
              Не е нормално. Моята стигаше дотам понякога, а на извънградско държеше 70. Смених термостата и сега в града се върти малко под и над 90, а на извънградско държи съвсем малко под 90 и не мърда изобщо. Тъпото е, че тия термостати са калпави и понякога и нови са проблемни. Този, който смених беше купен от Аутоиталия и още от самото начало си беше скапан. Освен това обаче може да загрява и от водна помпа или запушен радиатор или изгоряла степен на реостата...
              2014: Deutschland über alles

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                Не е нормално. Моята стигаше дотам понякога, а на извънградско държеше 70. Смених термостата и сега в града се върти малко под и над 90, а на извънградско държи съвсем малко под 90 и не мърда изобщо. Тъпото е, че тия термостати са калпави и понякога и нови са проблемни. Този, който смених беше купен от Аутоиталия и още от самото начало си беше скапан. Освен това обаче може да загрява и от водна помпа или запушен радиатор или изгоряла степен на реостата...
                Принципно без климатик колата държи 95 градуса, но като го включа и стрелката се колебае между 90 и първата чертичка след 90...
                ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                ВАЗ 21079 1990 г.

                Comment


                • #23
                  Незнам какво да ги правим тия калпави термостати,моята извънграда държи 70 градуса,а вграда си качва до 90,втори термостат сменям,същата работа,вече се чудя дали не е нормално или датчика който е на термостата си е заминал!
                  156 2.0TS 155к.с.+ремап

                  Comment


                  • #24
                    Ми аз съм сменил радиатора и водната помпа + два термостата и реостата и сега е ток. Преди да се сменя каквото и да било е най-добре да се направи профилактика, сп. мен. Чистене на радиатора отвън и промивка на системата отвътре, ма най-често се поврежда термостата, все пак.

                    П.С. Честно казано аз не виждам разлика в поведението на мотора, когато държеше 70 градуса на извънградско. Разходът си беше същия. Ма, тъпото е, че преди ми е загрявала до 110 по изкачване на баир, а сега не мърда от 88.
                    Last edited by nikolaaaay; d.m.y г., 12:37.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      Ми аз съм сменил радиатора и водната помпа + два термостата и реостата и сега е ток. Преди да се сменя каквото и да било е най-добре да се направи профилактика, сп. мен. Чистене на радиатора отвън и промивка на системата отвътре, ма най-често се поврежда термостата, все пак.

                      П.С. Честно казано аз не виждам разлика в поведението на мотора, когато държеше 70 градуса на извънградско. Разходът си беше същия. Ма, тъпото е, че преди ми е загрявала до 110 по изкачване на баир, а сега не мърда от 88.
                      Е добре де реално 100-110 градуса фатално много ли са?!
                      ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                      DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                      ВАЗ 21079 1990 г.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                        Е добре де реално 100-110 градуса фатално много ли са?!
                        Не, последствия няма да има, но не е нормално да се вдига дотам. Виж си и реостата. Може да е изгоряла първата скорост на перката и да се включва чак на втората.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                          Не, последствия няма да има, но не е нормално да се вдига дотам. Виж си и реостата. Може да е изгоряла първата скорост на перката и да се включва чак на втората.
                          Къде да гледам за него и какво?!
                          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                          ВАЗ 21079 1990 г.

                          Comment


                          • #28
                            Според мен 110 градуса са си адцки много и ако я караш така вероятноста да прецакаш гарнитурата ,а и главата е доста голяма.
                            А отностно моя проблем аз също смятам,че 70 градуса не са зле нито за мотора нито за разхода и затова си карам така,но по-малко от това вече не е добре!
                            156 2.0TS 155к.с.+ремап

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Quattro Покажи съобщение
                              Според мен 110 градуса са си адцки много и ако я караш така вероятноста да прецакаш гарнитурата ,а и главата е доста голяма.
                              А отностно моя проблем аз също смятам,че 70 градуса не са зле нито за мотора нито за разхода и затова си карам така,но по-малко от това вече не е добре!
                              Колега, по-скоро 100 градуса. 110 става като я карам в червения сектор, а като я карам спокойно с климатик и 34 градуса вън е около 95-100.
                              Last edited by milev86; d.m.y г., 19:54.
                              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                              ВАЗ 21079 1990 г.

                              Comment

                              Working...
                              X